התוכן העיקרי

הודעת התראה

نظرات نسوية على الحرب, والسلام, وتحويل الصراعات

Feminist Perspective on War, Peace, and Conflict Transformation

בבלוג זה אנחנו מזמינות נשים וגברים פמיניסטיות לכתוב על קשת רחבה של נושאים הקשורים למלחמה, סכסוכים, בטחון, ואתיקה של מלחמה אסימטרית, על ישראל פלסטין ועל כל מקום אחר.

في هذه الصفحة ندعو النسويين والنسويات الى الكتابة عن محور واسع من المواضيع التي تتعلق بالحرب, والسلام, وتحويل الصراعات, الامن, والاخلاقيات في الحرب الغير متماثلة إن كان في فلسطين /إسرائيل أو أي مكان اّخر في العالم

In this blog we invite feminist men and women to write about a wide range of topics related to war, peace, conflict transformation, security and ethics in asymmetrical war, whether about Israel/Palestine or any other place in the world.

נוסח ההזמנה

שלום, בבלוג זה אנחנו מזמינות פעילות שלום פמיניסטיות, חוקרות וחוקרים, נשות רוח וכל מי שנושא הסכסוך בוער בה לכתוב טקסט קצר באורך מומלץ של 500-600 מילה (אבל הוא יכול אפילו להיות קצרצר, גם שירים באים בחשבון, או ארוך יותר) על קשת רחבה של נושאים, בהם כאלה שקשורים ישירות לפוליטיקה "הגדולה" של הסכסוך והמלחמה, כמו גם נושאים "בנאליים" יותר על הדברים שמשפיעים על חייהן של נשים ומשפחות, כגון מעמד אזרחי, עוני, אלימות ועוד.

הבלוג הוא רב-לשוני. אתן מוזמנות לכתוב בכל שפה שנוח לכן. לצערנו אין לנו תקציב לתירגום, אך אנו מוצאות שעצם הפירסום בשפות שונות הוא מהלך פוליטי חשוב שיכול לתרום להרחבת השיח על מלחמה ושלום בקהילה הפמיניסטית המקומית והבינלאומית.

את הרשימות נפרסם באתר החדש של המרכז לחקר חינוך לשלום וניתן יהיה להפיץ אותן דרך הרשתות החברתיות (פייסבוק, טוויטר וכו') לקהלים נרחבים.

 

דו״ח נשק קל ינואר 2017

Mazali - Speaking of Guns